Kylie Minogue: Ako naša posadnutosť poháňa jej úspech

Sledoval som, ako sa v roku 1988 vydala so Scottom Robinsonom (Jason Donovan), spolu s 20 miliónmi ďalších.
 
Mám strach myslieť, koľkokrát som to sledoval na VHS. Ale pri pohľade späť to bolo skoré dôkaz, že som spolu s britskou verejnosťou už Kylie vzala do môjho srdca a že mala skutočnú marketingovú výzvu.zpěvačka.jpg
 
Viac ako tri desaťročia neskôr verejná náklonnosť k našej adoptívnej „popovej princeznej“ neukázala žiadne známky váhania po nedeľňajšom útoku na pyramídovú scénu Glastonbury.
 
Potom, čo sa objavil na pódiu na plameň Pride farieb a zrkadiel – dokonca Kylie zdalo ohromený veľkosťou davu, ktorý prišiel sledovať.
 
„Nikdy som nevidela dav tak rád. Všetci milujú Kylie. Cítili ste to,“ povedala moderátorka BBC Music Lauren Laverne potom, čo Kylie prišla z pódia.
 
Bola taká pekná v reálnom živote, ako sa javí na javisku: milá, prijímajúca a usmievavá.
 
Dosiahnutie hudobnej kariéry, ktorá trvá 30 rokov, je neuveriteľné, keď populárna hudba môže byť prechodná a prchavá pre mnohých hudobníkov.
 
Budovanie kariéry s takou dlhovekosťou je o viac ako len populárnej hudbe, je to aj o tom, že je to šikovná a šikovná podnikateľka, ktorá sa dokáže neustále objavovať.
 
Kylieho kariéra zaznamenala mnoho hádok od plieskavej dospievajúcej mydlovej hviezdy, až po pop-hit stroj s Stock Aitken a Waterman (Ja by som mal byť tak šťastný, Hand on Your Heart, lepšie diabol viete), na „indie Kylie“ (Confide in Me , Kde rastú divoké ruže) a do „disco Kylie“ (Spinning Around, Láska na prvý pohľad, Nemôžem ťa dostať z mojej hlavy).
 projektor.jpg
Vzhľad Glastonbury bol len jej najnovšou novinkou.
 
Po celý čas to nebolo ľahké. Tam bola hudba, ktorá nebola rezonovala so širšou verejnosťou mimo jej fanúšikovskú základňu a obdobia, keď Kylie jednoducho nebola v pohode.
 
„Bola nemoderná po Stock, Aitken a Waterman a občas sa zdalo, že sa snaží nájsť sama seba,“ hovorí Jo Elvin, editor časopisu You Magazine.